سامانه آموزش مجازی (LMS)

هرمز نت سعی بر این دارد که سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی که با استفاده از آن می‌توان به افراد مختلف در حوزه‌های گوناگون، آموزش مجازی را ارائه دهد. این سیستم مدیریت یادگیری با استفاده ازنرم‌افزارهای Big Blue Button,Adobe conected و آموزش مبتنی بر وب، جلسات آنلاین یا وب کنفرانس و تعاملات شبکه مجازی، قابلیت آموزش مجازی را ایجاد می‌کند.  .

چرا باید از سامانه مجازی هرمزنت استفاده کرد

در مکانیزم آموزش مجازی و یا دوره‌های استاد محور برای برگزاری کلاس به شکل مجازی ابزارهای مختلفی به کار می‌روند که شاید مهم‌ترین و مطرح‌ترین آن‌ها محصول شرکت Big Blue Button,Adobe conected هستند
که ویژگی‌های کلی زیر را دارمی باشند:

کلاس مجازی

امکانات سامانه آموزش مجازی هرمزنت در یک نگاه

 همه ابزارها و امکاناتی که به آن نیاز دارید با سرویس ها و خدمات هرمزنت

سوالات متداول

موج

 کارآمد و سریع بودن ،انعطاف‌پذیر و سیار بودن آموزش مجازی دسترسی به دانش را افزایش می دهد.

این دو نرم افزار قدرتمند در زمینه کلاس مجازی این روزها به عنوان دو رقیب هم نیز شناخته میشوند. 

سامانه مجهز به یک موتور برگزاری کلاس آنلاین است که به صورت یکپارچه با نرم‌افزار فعالیت می‌کند. بنا به صلاحدید مدرس یا مدیر سامانه در هر دوره که برگزار می‌شود، می‌توان کلاس مجازی ایجاد کرد. فراگیران دوره می‌توانند در زمان مشخص وارد این کلاس شده و به صورت مستقیم از ارائه مدرس استفاده کنند. کلیه امکانات تعامل با مدرس در این سیستم پیش‌بینی شده است و از این رو کاملاً مشابه یک کلاس حضوری می‌باشد. در ضمن، محتوای کلاس هم به صورت خودکار برای مراجعات بعدی ذخیره می‌گردد. هر نوع کلاس مجازی، کارگاه مجازی و وبینار از طریق این موتور قابل اجراست.

همه کاربران از یک درگاه واحد وارد سامانه LMS می‌شوند و محیط کلی کاربری آنها مشابه است، اما بسته به نقشی که در سامانه دارند و سطوح دسترسی که مدیر سامانه تعریف می‌کند، گزینه‌های محیط کاربری متفاوت است. همه کاربران دارای یک داشبورد اطلاعاتی هستند که چکیده عملکرد آموزشی ایشان را در قالب خلاصه آمار و اطلاعات ارائه می‌کند. فراگیران و مدرسان هر یک دارای یک تقویم کاری مستقل هستند که کلیه فعالیت‌های آموزشی ایشان در این تقویم منعکس شده است. به علاوه سیستم اطلاع‌رسانی سامانه، رویدادهای آموزشی را به ایشان یادآوری می‌کند. مدیر سامانه هم به تقویم کلی سامانه برای همه دوره‌ها دسترسی دارد.

در هر قدم کنار شما هستیم

اکنون با یکی از مشاوران فنی ما تماس بگیرید. تیم ما از طریق چت زنده در تمام روزهای هفته و ساعات شبانه روز  در دسترس و آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

تماس با هرمزنت